Princess 182647 Royal Deep Friteuse Easy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182647 Royal Deep Friteuse Easy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Khassel 14-06-2015

Niet kopen! Ontzettend slecht en slechte service van princess. Het handvat van het mandje stukgesmoord, levensgevaarlijk. Het mandje viel daardoor uit mijn handen in het vet. Gelukkig ging het goed maar het hete vet spetterde alle kanten op.

Margriet van der Wijk 26-06-2012

hij is al lang weg, dat rotding, sorrie voor het woord.
Princess??????? Never more

Qinkipa 20-03-2012

Wat een onding. Het vet loopt soms naast de pan waardoor dit op het hitte element komt en verbrand! levens gevaarlijk. De sluiting van de deksel is waardeloos. Op temperatuur komen duurt eeuwen en dan heb je doordat er koud spul in komt meteen weer zo'n daling in temperatuur dat het uren duurt eer je een lekker patatje hebt.. NIET KOPEN! geef iets meer uit dan heb je een betere!

Margriet van der Wijk 08-03-2012

Waardeloos en nog eens waardeloos, doe hem bij het afval, wat een rotding, bleke patat, hopeloosl, hoe durft men zo'n rotding te verkopen.
Heeft een half uur opgestaan en nog bleek!

MarciaH 26-02-2012

De slechtste friteuse ooit. Het duurt lang voor dat hij opgewarmd is en tussendoor koelt hij sterk af. De friet is bleek slap en slecht van kwaliteit. Echt een ramp!

krekel61 28-12-2011

De slechtste friteuse die ik ook heb gehad. Het duurt bijna een half uur voordat de friteuse op temperatuur is en vervolgens kun je na het eerste portie bakken weer wachten want het vet is daarna afgekoeld en moet weer opnieuw opwarmen.
Het vet borrelt ook over de rand heen waardoor er vet uit de pan lekt en er vetspetters op onze houten vloer zijn gekomen die je er met geen mogelijkheid meer afkrijgt, vloer opnieuw moeten schuren met dank aan Princess. Niet kopen dit apparaat daar krijg je spijt van!!!

Brandtje 07-09-2011

Slechter dan slecht! Niet kopen. Vreselijk. Wat duurt het lang voor vette frites. Om maar te zwijgen over de tijd van een tweede portie. Lang dineren krijgt een geheel nieuwe betekenis als je dit ding aanschaft.

limoenman 24-06-2011

Apparaat komt niet op temperatuur. Heb mijn polsen verbrand door hete stoom dat onder deksel vandaan kwam.....rampding!!!

xanla 13-06-2011

Een onding. Kan er met goed fatsoen niks in bakken. Krijg hem met geen mogelijkheid op temperatuur. Kroketten bakken leeg en voor de rest moet alles er zo lang in zitten dat het er moddervet uitkomt. Dit is mijn 3e Princess friteuse en absoluut de LAATSTE.

Mijn naam is al in gebruik... 14-05-2011

Kort maar krachtig...NIET kopen !! Of je moet het erg leuk vinden om ruim een uur op een niet goed gelukt patatje te wachten...zie alle andere eerdere reviews, te triest voor woorden, maar deze pan is zelfs ongeschikt voor het frituren van 10 garnalen...dat trekt ie niet. Wat een wanproduct...zelfs goedkoop is duurkoop gaat hier niet op, want er zijn goedkopere pannen (ook van Princess) die veeeel beter presteren !

HartJes456 02-02-2011

Ik dacht al dat het aan ons zelf lag, maar deze pan is echt slecht!
Duurt inderdaad heel lang, soms bijna 3 kwartier voordat de pan op temparatuur is.
En de patat is werkelijk niet te narsen, taai en slecht!
Als ik eerst deze recensies had gelezen dan hadden we de pan niet gekocht natuurlijk.
Dit was onze eerste Princes, maar gelijk de laatste!

obok 15-01-2011

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de vorige 11 reviews. Had ik deze reviews maar eerder gelezen dat had ik deze pan niet gekocht. Alleen ik snap het niet van zo'n groot merk als Princess dat zij deze frituse nog in hun bestand houden. Ik roep de vorige 11 reviews op dit ook te melden aan de firma Princess zodat wij kunnen staven hoe de service is.

shazada 23-11-2010

De friteuse wordt heel snel vies en is moeilijk schoon te houden. Vooral het handvat, welke naar binnenvalt wordt heel vies en plakkerig.

Na enkele maanden rook je zelfs soms brand wanneer deze aan stond. Het duurt ook veel te lang om warm te worden, dus voor ff een bakje patat pakte ik heel vaak gewoon de pan.

Niet kopen dus ;)

zwaailampje 20-11-2010

Het duurt ongeveer 30 minuten voordat de pan op temperatuur is. Als je dan de frieten erin doet, komt het vet als een gek omhoog borrelen en stroomt dan(bij normale hoeveelheid vet) over de rand tussen de binnen pan en de buitenwand. Hierna vloog dit vet op het verwarmingselement in de brand. Koop dit ding niet = LEVENSGEVAARLIJK!! Zeer slechte kwaliteit van princess

ricdijk1969 18-08-2010

Afgelopen maandag gekocht en voor een verjaardag geprobeerd patat te bakken. Is niet gelukt!! Duurt heel lang voordat hij warm is en zelfs als je heel weinig patat tegelijk bakt wordt de patat slap en vol gezogen met vet.

Uiteindelijk patat bij een snackbar gehaald!

vijver1234 18-06-2010

Sluit me helemaal aan bij de eerdere reviews. Duurt heel lang voordat het lampje uitgaat en dan zuigt de friet en alles wat je erin doet zich helemaal vol. Wat mij betreft miskoop van het jaar. Princess iets minder bling bling activiteiten en meer geld aan kwaliteit besteden. Heb hem na 1x gebruik direct richting EXIT gestuurd.

1188 22-05-2010

zeer slechte pan duurt 25 minuten voor opwarming en nog eens 25 minuten voor de friet gebakken is en die is hard en niet bruin ik heb hem na een half jaar weg gesmeten

brammook 19-05-2010

Dramatisch slechte friteuse.
Komt tergend langzaam op temperatuur en koelt door diepvriesproducten snel af waardoor het resultaat vet en slap is.
Te weinig vermogen!

bassochist 30-12-2009

dit is echt een knaken pan, ding doet er globaal 30 tot 45 minuten over om op te warmen, en als je er daarna wat in doet ongeacht of het nu bevroren of ontdooit is, koelt de pan zo hard af dat alles slap is en volgezogen met vet, en de pan heeft niet het vermogen om weer op temperatuur te komen als er wat in zit.

dan het mandje dit is echt een drama, veel te klein, en hij steekt half boven het vet uit ook al is de pan netjes gevuld met vet tot aan het streepje.

dan het schoonmaken, je kunt het ding beter wegflikkeren, dan schoonmaken, van de binnenpan laat de laag los (lekker gezond...not) het deksel verwijderen en schoonmaken is niet te doen, overal kieren en plekjes waar vet tussen gaat zitten.

al met al gewoon een rot apparaat, dit product is gewoon een aanslag op de volksgezondheid.

mzeeuw 30-11-2009

zeer slechte pan word niet goed warm lampje blijft steeds branden resultaat slappe patat,kroketten mandje is erge klein frikandel kan er alleen dwars in

Fred Broere 14-10-2009

Ik heb deze pan begin 2009 gekocht en het duurt inderdaad 15 minuten voordat hij warm is. Voor een éénpersoonshuishouding gaat het nog wel maar ik kan mij voorstellen als je voor meerder personen patat wil bakken dat het heel lang duurt.

gerwes 12-10-2009

Inderdaad hele slechte pan. Wordt haast nooit warm was 15 min bezig voorverwarmen en nog eens 20 min. met patat

TR_63 23-08-2009

Absoluut waaaaardeloze frituurpan. Ik heb nog nooit zo'n slechts pan gehad!
- capaciteit is absoluut onvoldoende, opwarmen patat duurt zo'n 20 minuten voordat die lekker knapperig is
- mandje erg gammel, begint na +/- 10 keer gebruiken al gebreken te vertonen
- sluiting deksel inmiddels bijna kapot, je moet hem echt aanduwen wil hij nog sluiten.
- groot log ding, in verhouding tot zijn grootte kan er bijna niets in
- relatief duur! Voor een lagere prijs zijn er veel betere pannen op de markt